Specifika Shopify pro český trh: Proč zvolit globální řešení pro lokální e-commerce?
Shopify se stává čím dál více oblíbenější volbou mezi českými firmami, které chtějí růst nejen doma, ale i expandovat do zahraničí. V tomto článku se zaměříme na specifika Shopify pro český trh, výhody platformy, možnosti integrace a klíčové prvky, které by čeští e-commerce manažeři a podnikatelé měli zvážit.
Přizpůsobení checkout business logiky se Shopify Functions
Aby platforma Shopify vyhověla specifickým potřebám obchodníků, nabízí efektivní možnosti customizace pomocí Shopify Functions, zejména co se procesu platby týče. V tomto článku se podíváme na to, co jsou Shopify Functions, jak fungují, pro co je využít a jaká jsou jejich omezení. Také si ukážeme příklad vč. kódu, jak tyto funkce využít k přizpůsobení procesu platby.
Jak zvýšit rychlost Adobe Commerce/Magento e-shopu
Na rychlosti záleží! Ne nadarmo je rychlost načítání webových stránek součástí metrik Google Core Web Vitals. Přímo totiž ovlivňuje konverzní poměr, pozici v SERP (ve výsledcích vyhledávání) a celkovou spokojenost zákazníků. Podle dat Google opustí stránky více než polovina mobilních návštěvníků, pokud se nenačtou do 3 sekund. Co můžete tedy podniknout, abyste zrychlili váš Adobe Commerce / Magento e-shop?
Shopify Editions Summer 24: Co je nového?
Další Shopify Editions Summer 2024 přineslo řadu novinek nejen pro vývojáře, ale také pro majitele obchodů a jejich týmy. Jako každý rok Shopify poskytuje kompletní agendu Summer Editions zpětně. Jedná se o poměrně velké množství informací, ze kterých jsme pro vás připravili článek o těch nejzajímavějších novinkách a změnách. Pojďme se na ně tedy podívat.
To nejzajímavější z Meet Magento UK 2024
Přinášíme vám report našeho kolegy Marka Kubačáka z konference Meet Magento UK 2024, která se konala 18. června v Londýně.
Shopify: Customer Accounts UI Extensions
Zákaznické účty v Shopify dosud byly součástí šablony a bylo možné si jejich podobu libovolně upravovat. To se ale mění s nástupem New Customer Accounts.
Kolik skutečně stojí Shopify? Analýza Total Cost of Ownership
Výběr správné e-commerce platformy bude mít vliv jak na vaše provozní náklady, tak i na schopnost efektivně škálovat. Pochopení Total Cost of Ownership (TCO) spojených s touto volbou je zásadní nejen proto, aby váš byznys prosperoval, ale také mohl plynule růst. Pojďme se podívat podrobněji, jak si v tomto ohledu vede Shopify.
Migrace z Shoptetu na Shopify: kdy přejít a proč?
Shoptet je bezpochyby skvělý odrazový můstek pro české e-shopové nováčky. Výhody jako snadné nastavení, nízké ceny a podpora v češtině jsou lákavé. Avšak, jak váš e-shop roste a nabírá na obrátkách, může přijít čas, kdy už nebude schopen uspokojit všechny vaše potřeby a vy se začnete poohlížet po pokročilejším řešení s globálním dosahem, jako je např. Shopify.