Co znamená m-commerce gap?
Co se skrývá pod pojmem m-commerce gap a jaké metody na něj platí? Pojďme se společně podívat, co za ním stojí a jak je možné se s ním úspěšně vypořádat.
Jak na úspěšnou expanzi?
Mezinárodní expanze e-commerce businessu není jednoduchý proces. Spotřebitelé a nakupující v různých zemích preferují různé výrobky a služby, mají různé priority a hodnoty. Co je před expanzí rozhodně nutné zvážit, na co nezapomenout a čeho se vyvarovat?
Novinka: Live Search powered by Adobe Sensei
Fulltext search je jeden z nejdůležitějších prvků kvalitního eshopu, či B2B portálu. Magento má díky spojení s Adobe produkty možnosti global enterprise segmentu. Adobe přináší out-of-the-box integraci s Live Search powered by Adobe Sensei pro edici Commerce.
Adobe Summit 2021 Highlights – 2. část
Druhá várka informací z Adobe Summitu 2021 je pro vás připravena právě teď. Summit proběhl na konci dubna a věnoval se aktuálním tématům, která hýbou digitálním světem. V kostce přinášíme to nejzajímavější, co od profíků z oboru zaznělo. Prvních 5 témat jsme publikovali minulý týden a dnes přidáváme shrnutí dalších 3 přednášek.
E-commerce pro výrobní firmy – e-book ke stažení
Jak může Magento efektivně pomoci se spuštěním B2B a B2C online prodeje nebo D2C (direct-to-customer) platformy? Malou ochutnávku si můžete přečíst už teď, vše podstatné najdete v našem e-booku.
QuarticOn: Jak vybudovat efektivní online obchod? 3 technologie, kterým stojí za to věřit
Představujeme možnosti v e-commerce, které nabízí použití technologií QuarticOn. QuarticOn je jedním z partnerů Magento a vyvíjí systémy pro podporu personalizace prodejních procesů a internetového marketingu.
Magento Marketplace
Magento Marketplace je místem, které nabízí až neomezené možnosti rozšiřování vaší platformy. V dnešním článku si představíme, jak Marketplace vlastně funguje a co nejzajímavějšího s ním můžete řešit.
Jaký je význam Digital Experience Platform?
Co si představit pod pojmem Digital Experience Platform neboli DXP? Kde se vzaly a jaký mají přínos? Víte, kdo dopadl v hodnocení Gartner Magic Quadrant 2021 pro Digital Experience Platform nejlépe?
Jak porozumět zákazníkům a tvořit přizpůsobené CX?
Je možné opravdu porozumět zákazníkům a přizpůsobit produkty a služby jejich reálným potřebám a zájmům? Jak získat správný pohled na jejich chování, když na našem e-shopu stráví jen zlomek svého času?