Zvýšení konverzního poměru (CRO)
Zvyšování konverzního poměru, neboli Conversion Rate Optimization (CRO) je souhrn aktivit vedoucích k lepší výkonnosti webu a jeho cílů, tedy primární zvýšení metriky konvezní poměr.
Jak zvýšit konverzní poměr? Jednou z možností může být vytvoření vyhrazené konkrétní cílové stránky, kam povede jakýkoliv druh placené reklamy. Dále je dobré pracovat testováním a hypotézami. Příprava hypotéz, podle kterých jsou optimalizovány titulky, nabídky, výzvy k akci (CTA) a výběr médií. Následuje A / B testování, které ověří úspěšnost jednotlivých kroků a ověří správnost hypotéz. Kromě testování webu je dalším možným způsobem, jak zlepšit míru konverze, testování provozu. Při realizovaných kampaních s platbou za kliknutí, je díky tomu větší kontrola nad tím, kdo je návštěvníkem vašeho webu, jak je daný kanál efektivní a jeho ochota k akci. Tedy, zda je daný kanál efektivní pro zvýšení konverzního poměru.