Správa Pay-Per-Click (PPC)

Správa Pay-Per-Click (PPC) je proces dohledu a správy výdajů společnosti na PPC reklamy. To může provést sám elektronický obchodník nebo prodejce nebo může být najata specializovaná společnost, která bude jménem inzerenta spravovat nákupy PPC.

Správa PPC je obecně považována za vyvíjející se obor, kde dokonalá optimalizace není možná, ale stále je cílem.

Efektivní správa PPC se točí kolem několika propojených subjektů:

Analýza klíčových slov: Objevování a cílení na konkrétní klíčová slova a vyhledávací dotazy zadávané pravděpodobnými potenciálními zákazníky.

Strategie kanálu: Google Ads, Bing Ads, přidružené sítě a placená umístění v sociálních médiích jsou některé z kanálů, které je třeba zvážit pro PPC marketing.

Monitorování: Pečlivě sledujte zprávy o hledaných výrazech, abyste zjistili, která klíčová slova / dotazy se nejčastěji používají, a zaměřte své nákupy na nejběžnější vyhledávání.

Konkurenční analýza: Sledování taktiky a strategií využívaných konkurenty je klíčové – a časově náročné. Například rozhodování, zda soutěžit přímo nabídkami na stejné dotazy, nebo místo toho cílit na dotazy, které konkurent přehlíží (konkurenční rozdíl).

Negativní shoda: Optimalizace výdajů na reklamy odfiltrováním uživatelů, kteří odpovídají kategorii, u které je nepravděpodobné, že dojde ke konverzi. Například špičkový maloobchod s módou může omezit své reklamy na uživatele s horními 10% příjmů. Fyzická firma, jako je restaurace, by omezila reklamy na reklamy v těsné geografické blízkosti.

A / B testování: Neustálé dělené testování je jednou z nejúčinnějších metod pro optimalizaci PPC ROI. Text, grafiku a další proměnné zobrazení lze zaměnitelně použít k nalezení nejúčinnější metody.

Sdílet článek:
Spojte se s námi

    Rezervujte si schůzku zde nebo vyplňte tento formulář a my se vám co nejdříve ozveme:

    Beru na vědomí zpracování osobních údajů.