Novinky a články ze světa Shopify, Magento/Adobe Commerce nebo marketplaces.
Podcast s Vojtou Košákem: Jaké to je v MageXo a proč zrovna Magento?
Pro jak velké e-shopy je Magento určeno? Jaké jsou rozdíly mezi Magento 1 a Magento 2, a proč je důležité migrovat na „dvojku“? Jak MageXo staví e-commerce strategie? Odpovědi na tyto a další otázky se dozvíte v podcastu Mergado v rozhovoru s naším projektovým manažerem Vojtou Košákem. Nemusíte číst, stačí poslouchat 🙂
Magento / Adobe Certifikace pod lupou
O odbornosti Magento specialistů vypovídá certifikace, kterou mohou získat úspěšným složením zkoušky u Magento. O certifikaci a náročnosti zkoušky Magento Solution specialist / Adobe Certified Expert-Magento Commerce jsme si povídali s naším kolegou Markem Vítem.
New release – Magento Commerce 2.4.2
Nový release Magento Commerce proběhl 9. února 2021. Zajistí lepší zabezpečení, výkon a poskytne obchodníkům upgrady nástrojů, které mohou ještě víc podpořit jejich business. Podívejte se na highlighty nové verze Magento Commerce 2.4.2.
Moderní headless přístup v e-commerce
Headless řešení mohou zlepšit správu internetového obchodu a také poskytují uživatelům vynikající CX. Proto jsme sedli a připravili pro vás materiál, ve kterém se dozvíte mnoho užitečných informací. Malou ochutnávku si můžete přečíst už teď, ale detaily a další užitečné informace zjistíte až přímo z našeho e-booku.
Adobe opět lídrem v Gartner Magic Quadrant 2020
Společnost Gartner pravidelně hodnotí největší hráče na trhu v různých odvětvích. Adobe se stalo již po čtvrté v řadě globálním lídrem hodnocení Magic Quadrant v oblasti digital commerce.
Personalizace v B2B e-commerce zvyšuje věrnost zákazníků
Proč se vyplatí investovat do e-com technologií? Můžete tím zajistit vašim zákazníkům lepší nákupní zážitek a navýšit tak svůj obrat. Poslední rok nám ukázal, jak moc je e-com důležitý a jak zásadní je právě personalizace.
PWA mění pravidla hry, Google s nimi
Od května 2021 se změní zaběhlá rovnice, která vyhodnocuje jaké stránky Google zobrazí na prvních pozicích. Co je za tím? Nová kritéria Googlu, která vyhodnocují především přehlednost a rychlost načítání stránek.