Jak výkonný je váš web?
Každá desetina sekundy, kdy návštěvník vašeho webu musí čekat na to až se načte, má daleko větší dopad na vaše revenue, než si myslíte. Užitečný nástroj Lighthouse od společnosti Google vám napoví, jak na tom ve skutečnosti jste.
A nejde jen o revenue. Promrhaný čas vašeho zákazníka bude mít vliv na jeho zážitek, míru konverze a jeho retenci. Google proto přichází s upgradem analýzy kvality webu Lighthouse Performance Score s výraznějším vlivem trojice metrik Core Web Vitals na celkové skóre.
Web Vitals a jak se na ně připravit
Strategie vyhledávače Google je více zohledňovat uživatelský zážitek zákazníka při návštěvě vašeho webu. A proto jsou tu i Web Vitals, o kterých jsme psali už v tomto článku.
Pokud se chcete o Web Vitals dozvědět opravdu všechno a z první ruky, doporučujeme se přihlásit na bezplatný webinář Timetospeedup.com, který proběhne 7. října za účasti spíkrů z Google a českých expertů na tuto problematiku.
Udělejte si audit vašeho webu
Pojďme tedy měřit. Pomocí tohoto nástroje si jednoduše zauditujete váš web a zároveň vám naservíruje pár tipů, jak vylepšit UX. Může to pak vypadat třeba takhle:
Ne náhodou jsme vybrali demo PWA frameworku StoreFront X pro e-com platformu Magento. Ze změny způsobu měření vyhledávače Google budou těžit především weby postavené na technologii PWA, jejíž jednou z hlavních výhod je právě důraz na uživatelskou zkušenost a performance. Magexo proto vyvinulo vlastní PWA framework StoreFront X, který je momentálně nejvýkonnějším PWA řešením na trhu.
Chcete-li se o StoreFront X vedět víc, napište nám prostřednictvím formuláře viz níže.