Adobe Sign integruje s Adobe Commerce
Adobe nově umožňuje snadné nasazení procesu digitálního podpisování jako součást customer journey. Přečtěte si, jaké výhody přináší integrace Adobe Commerce a Adobe Sign.
Neztrácejte zákazníky na konci jejich customer journey
Umožněte vašim zákazníkům elektronické podepisování. Nebudete je ztrácet v průběhu nákupní cesty a zároveň jim poskytnete lepší uživatelský zážitek. Ve chvíli, kdy obchodní transakce vyžaduje podpis, bývá často přerušena a to jak u B2C, tak B2B. Tím mnoho společností přichází o business. Díky přijetí elektronických podpisů se v poslední době stalo osobní uzavírání osobních transakcí / smluv minulostí. Pandemie COVID-19 přijímání e-podpisů ještě více urychlila, jelikož společnosti byly nuceny přejít čistě na digitální model. Ve srovnání s únorem 2020 zaznamenala letos služba Adobe Sign meziročně více než 200 procent uživatelů.
Co je e-signature, e-podpis nebo elektronický podpis?
Může nahradit vlastnoruční podpis prakticky v jakémkoli procesu, jedná se o legální způsob, jak získat souhlas s elektronickými dokumenty nebo formuláři.
Jaký je rozdíl mezi elektronickým a digitálním podpisem?
Elektronické podpisy jsou rychlé, jednoduché a akceptovatelné téměř pro všechny typy dohod. Podepisování dokumentů je jednoduché jako kliknutí.
Digitální podpisy přinášejí zvýšenou autentizaci identity signatáře a šifrování podpisu. Najdete je ve vysoce regulovaných odvětvích a regionech.
Víc zákazníků díky bezpečnému a flexibilnímu Adobe Sign
Díky službě této můžete zjednodušit proces podepisování dokumentů Word, PDF a dalších pomocí online podpisů. Po nahrání dokumentu online do služby Adobe Sign mohou vaši zákazníci dokumenty rychle a snadno podepsat.
Adobe obchodníkům umožňuje snadno nasadit procesy digitálního podepisování jako součást customer journey a to díky integraci mezi Adobe Commerce a Adobe Sign. Pro mnoho obchodníků Adobe Commerce (dříve Magento Commerce), kteří se v rámci nákupního procesu musí potýkat s různými smlouvami nebo postupy pracovních podpisů, může tato integrace poskytnout jejich zákazníkům efektivnější , digitalizovaný zážitek bez překážek, kdy se elektronické podepisování stává přirozenou součástí procesu placení. Jedná se například o podpisy smluvních podmínek, nákupní dohody, záruční nebo servisní smlouvy apod. Funkce Adobe Sign lze snadno konfigurovat pomocí Adobe Commerce Admin tak, aby odpovídaly vzhledu a potřebám webu či e-shopu obchodníka využívajícího Adobe Commerce.
Jaké výhody má služba Adobe Sign?
- Získáte podpisy a více zákazníků. Rychle.
Odešlete žádost o podpis zadáním e-mailových adres signatářů v pořadí, v jakém je chcete podepsat. V případě potřeby vložte podpisová pole, abyste mohli online sbírat podpisy a další informace. Stačí kliknout na „Odeslat“. Je to tak snadné.
- Právní podpisy, kterým můžete důvěřovat.
Se službou Adobe Sign víte, že dostáváte podepsaný dokument, který je stejně právně závazný jako papírový dokument s vlastnoručním podpisem. Elektronické podpisy Adobe splňují nejnáročnější požadavky a jsou v souladu se zákony na celém světě pro shromažďování podpisů.
- Jednoduché podepisování a odesílání.
Adobe Sign vám poskytuje software pro mobilní elektronický podpis, který usnadňuje podepisování jakéhokoli dokumentu PDF online z jakéhokoli touchpadu, smartphonu nebo prohlížeče. Příjemci jednoduše kliknou na odkaz a poté přetáhnou svůj bezplatný online podpis na svém zařízení – bez ohledu na formát souboru, který používáte. Žádné stahování ani registrace účtu není potřeba.
- Oznámení a připomenutí.
Díky této službě dostanete upozornění, jakmile je dokument zobrazen nebo podepsán. Můžete také zasílat připomenutí, aby se věci stále hýbaly. Každý krok procesu je sledován a zaznamenáván v uživatelsky přívětivém rozhraní aplikace Adobe Sign pro plně viditelnou auditní stopu.
Obchodníci využívající Adobe Commerce mohou integrovat Adobe Sign do svého obchodu stažením rozšíření na webu Magento Marketplace od společnosti Adobe. Tato funkce je celosvětově zavedena od druhé poloviny tohoto roku.