MageXo Letters – prosinec 2020
Vítáme vás u prosincových MageXo Letters!
Vítáme vás u prosincových MageXo Letters!
Drazí přátelé, čtenáři. Vánoce jsou společně s novým rokem za rohem, kolektivně v MageXu doufáme, že se na všechnu tu radost připravujete s náležitým klidem a zároveň vám (již dalo by se i říci) tradičně přinášíme ty nejzajímavější novinky ze světa e-commerce.
Přejeme vám veselé Vánoce a šťastný nový rok!
A zase ten COVID
Jak může digitální transformace zachránit B2B business v éře COVIDové? V dalším článku od Strixu se také například dozvíte, jaké jsou nejdůležitější vlastnosti platformy Magento v B2B. Zajímavé čtení, doporučujeme.
Je digitální transformace náhledem do budoucnosti?
Hybridní platformy – 5 důvodů proč spojit B2B a B2C e-commerce
30 detailních předpovědí e-commerce trendů 2021
Technical SEO checklist for Magento
Úspěšná Vánoční sezóna s Magento Commerce 2.4.1
Popularita B2B matketplaces roste díky zvýšené potřebě podnikat v době COVIDU
Ještě před pandemií se očekávalo, že B2B tržiště do roku 2024 vygenerují tržby v hodnotě 3,6 miliard USD. Avšak už tehdy rostla rychleji než většina B2C tržišť. Nástup pandemie covidu přesun B2B segmentu do onlinu ještě více urychlil. Podle společnosti Digital Commerce 360 (EN) manažeři nákupu utratili na B2B tržištích během pandemie až o 22 % více než před ní.
Klíčové postřehy 1000 největších evropských maloobchodníků o proměnách (online) prodeje v roce 2020
Průzkům společnosti ReatilX se zabýval několika hlavními aspekty online nakupování: strategie a inovace, zákaznická zkušenost, logistika, merchandising, mobilní nakupování a omnichannel strategie. Celý průzkum včetně případových studií (Decathlon, Amazon, Pandora) ke stažení tady.
Alza přijímá objednávky každou vteřinu
Miliarda sem, miliarda tam. Největší český prodejce elektroniky Alza.cz hlásí (jako každoročně) rekordní prodeje. Od spuštení akce Black Friday za první den dosáhli sta tisíc objednávek a obratu kolem 200 mio Kč.
Útok Čechů na e-shopy: Podle ČSÚ letos na webu nakupovalo skoro 5 milionů z nás
Český statistický úřad zveřejnil několik velmi zajímavých čísel společně s grafy, jak se češi chovají na internetu a jak nakupují. Zajímavé například je, že nejčastější činností je sledování zábavných pořadů – především na YouTube. Co nás ale zajímá, je meziroční navýšení nakupujících z 39 % na 54 %. Hurá na nákupy!
Česká e-commerce a její raketový růst
Internetový tech magazín CzechCrunch uspořádal konferenci s předními představiteli české e-commerce scény (Heureka, CZC, Storyous, Bonami, Liftago). Jaká témata se probírala? Zjistíte z přiloženého čláku, jehož součástí je video záznam z této video konference. Bavte se.