Inteligence a Business, co mají společného?
Magneto Business Intelligence. Propojte všechna data do jednotného a především lehce srozumitelného grafického rozhraní, díky kterému budete moci vyhodnocovat vaše další podnikatelské kroky.
Magento Business Intelligence – co je a co umí?
Podnikání založené na sběru velkého množství dat se v dnešní době jednoduše neobejde bez správného uspořádání datových struktur. Data jsou směrodatným a nosným pilířem, který se skládá například z informací ze systému Magento, webových analýz a metrik nebo třeba z marketingových kanálů a tak dále. Problémem různých zdrojů dat může ve výsledku být fakt, že se nacházejí na rozličných místech, například na cloudových úložištích, v tabulkách nebo taky na místech, která vám ani nemusí být přístupná, protože je má na starosti kolega z jiného oddělení a vy tím ztrácíte komplexní přehled.
Právě proto Magento přichází se svým Business Intelligence řešením, které všechna tato důležitá data z různých míst propojuje dohromady a vy tím tak získáváte nezaměnitelný přehled, který si dokonce můžete přizpůsobit do podoby statistik, grafů a dalších forem vizuálního znázornění informací. Jedná se tedy o takové jednotné úložiště, kam se ukládají všechna vaše podstatná data a informace, které potřebujete ke svému podnikání.
Magento Business Intelligence nabízí několik velmi šikovných nástrojů
Advanced Reporting
Advanced Reporting poskytuje přístup k sadě flexibilních přehledů, které jsou založeny na vašich produktech, objednávkách a údajích o zákaznících s konfigurovatelným dashboardem, který je přizpůsobený vašemu podnikání.
Jedná se o cloudovou službu, kterou využívá Magento Business Intelligence. Jak můžete vidět na obrázku níže, takto vypadá takzvaný Advanced Reporting. Kategorie jako jsou Revenue (výnosy), Orders (objednávky), Average order value (průměrná hodnota objednávky), Refunds (vracení položek) a mnoho dalších vám pomohou v přehledném reportování na jednom jediném místě.
Náhled rozhraní advanced reportingu
MBI
Pokud si aktivujete Magento BI, získáte přístup k pěti panelům s přibližně 100 sestavami. Tyto přehledy jsou navrženy tak, aby poskytovaly informace o vašich údajích a odpovídaly na otázky jako:
- „Jak rostou objednávky meziměsíčně?“
- „Kdo jsou nejvěrnější zákazníci?“
- „Je strategie slevových kuponů funkční?“
Magento Business Intelligence je cloudová platforma pro správu a analýzu dat, která vám poskytuje možnost snadno shromažďovat a spravovat zdroje dat, modelovat data, vytvářet grafy a zprávy a udržovat tak jediný zdroj.
Díky Magento Business Intelligence si tedy během chvilky dokážete odpovědět na otázky typu ROI (vaše návratnost investic) a nebo třeba Customer Retention (udržitelnost vašich zákazníků). Vnímáme Business Intelligence jako ušlechtilého pomocníka jak pro naše, tak i pro vaše podnikání.
Pro koho je Business Intellgience?
Marketér
Markeťáci tento nástroj dokáží ideálně využít pro určování těch nejvýhodnějších a nejlepších způsobů, jak investovat do vaší společnosti. Právě díky efektivnímu a neustálému zjišťování hodnot zákazníků, které jsou dostupné z dat, které vám Business Intelligence přináší.
Stratég
Systém především využije pro své vlastní strategické postřehy a ad hoc otázky
Obchodník
Dokáže lépe a efektivněji pochopit, jaké kategorie, prodejci a především jaké produkty generují nejziskovější prodej – zároveň získá vhled do problematiky, jak přilákat ty nejlepší a nejlukrativnější zákazníky.
Produktový manažer
Snadno nahlíží do statistik chování nejzajímavějších zákazníků a dokáže definovat nejvhodnější priority pro jejich návrat.