testy v Shopify Plus

Jak testovat v Shopify Plus

Shopify Plus je robustní platforma navržená pro velké e-commerce firmy, která nabízí možnosti pokročilého přizpůsobení, optimalizace a testování. Jednou z klíčových výhod Shopify Plus je možnost vytvářet testovací prostředí, využívat různé checkout profily a implementovat A/B testování. Tento článek vám poskytne stručný návod, jak s testováním začít.

Shopify AI funkce

AI funkce a nástroje v Shopify

Shopify neustále reaguje na rychlý vývoj technologií a měnící se potřeby majitelů e-shopů a zákazníků integrací různých AI funkcí. Tyto nástroje zahrnují automatizaci rutinních úkolů, personalizaci zákaznické zkušenosti a analytiku pro optimalizaci prodeje. Podívejte se na konkrétní AI nástroje dostupné v Shopify, včetně exkluzivních funkcí pro Shopify Plus.

Shopify plus partner

Jsme oficiální Shopify Plus Partner!

Od ledna 2025 jsme oficiálním Shopify Plus Partnerem. Je to výsledek dlouhodobé práce našich skvělých lidí a důvěry klientů, za což všem patří obrovský dík. Co to pro vás znamená? Jednoduše – jsme teď ještě lépe připraveni být vaším partnerem na cestě k úspěchu.

Shopify Editions Winter 25: Opravdu Boring Edition?

Jako každou zimu i letos Shopify představilo sadu novinek. Shopify tuto edici nazvalo The Boring Edition, protože podle Shopify neobsahuje revoluční novinky, ale spíše platformu stabilizuje a sjednocuje. Jak ale za chvíli uvidíme, nejedná se zdaleka jen o údržbu a edice vůbec není boring.

Shopify vs. Shoptet

Srovnání Shopify vs. Shoptet a Shopify Plus vs. Shoptet Premium

Výběr vhodné e-commerce platformy ovlivňuje nejen možnosti škálování, ale také celkovou efektivitu podnikání a náklady na provoz. Na českém trhu je Shoptet dlouho považován za přední platformu, zatímco Shopify dominuje spíše globálně. Na první pohled se může zdát, že rozdíly se mezi těmito dvěma platformami zmenšují, zejména pokud jde o nástroje pro zahraniční expanzi. Je tomu opravdu tak? A co nákladová efektivita nebo investice do výzkumu a vývoje? V tomto článku porovnáme obě platformy vč. variant Shopify Plus a Shoptet Premium.

shopify český trh

Specifika Shopify pro český trh: Proč zvolit globální řešení pro lokální e-commerce?

Shopify se stává čím dál více oblíbenější volbou mezi českými firmami, které chtějí růst nejen doma, ale i expandovat do zahraničí. V tomto článku se zaměříme na specifika Shopify pro český trh, výhody platformy, možnosti integrace a klíčové prvky, které by čeští e-commerce manažeři a podnikatelé měli zvážit.

Shopify Functions blog post

Přizpůsobení checkout business logiky se Shopify Functions

Aby platforma Shopify vyhověla specifickým potřebám obchodníků, nabízí efektivní možnosti customizace pomocí Shopify Functions, zejména co se procesu platby týče. V tomto článku se podíváme na to, co jsou Shopify Functions, jak fungují, pro co je využít a jaká jsou jejich omezení. Také si ukážeme příklad vč. kódu, jak tyto funkce využít k přizpůsobení procesu platby.

rychlost e-shopu

Jak zvýšit rychlost Adobe Commerce/Magento e-shopu

Na rychlosti záleží! Ne nadarmo je rychlost načítání webových stránek součástí metrik Google Core Web Vitals. Přímo totiž ovlivňuje konverzní poměr, pozici v SERP (ve výsledcích vyhledávání) a celkovou spokojenost zákazníků. Podle dat Google opustí stránky více než polovina mobilních návštěvníků, pokud se nenačtou do 3 sekund. Co můžete tedy podniknout, abyste zrychlili váš Adobe Commerce / Magento e-shop?