Adobe Sensei
Adobe Sensei je kombinací umělé inteligence a machine learningu. Pomáhá přijímat lepší rozhodnutí pro cílený marketing. Jedná se o pokročilý marketingový nástroj na podporu kreativity, online analýzu chování uživatelů, individuální personalizaci, recommendations a optimalizaci UX a konverzního poměru.
Adobe Sensei šetří čas a zároveň na základě analýz uživatelského chování pomáhá lépe optimalizovat e-shop. Umožňuje například automatickou segmentaci obrázků. V aplikaci Illustrator převezme Sensei úkoly, které bylo dříve nutné dělat manuálně. Adobe Sensei jde napříč všemi funkcemi Adobe, takže je ideálním pomocníkem pro kreativce, marketéry, analytiky i obchodníky. Pokud uvažujete o práci s Adobe Analytics, Engagement Cloud a dalšími platformami v rámci ekosystému Adobe, pomůže vám Adobe Sensei zefektivnit vaše procesy.
Co vše můžete spolu s Adobe Sensei získat?
Adobe Advertising Cloud
Intuitivní nástroj pro marketingové kampaně. Podpora predikce výkonu, doporučení výdajů a optimalizace výkonu.
Prediktivní analýzy
AI se ponoří hluboko do minulých dat a předpovídá budoucí výkon marketingových kampaní.
Efektivní využívání marketingových nákladů
Pomocí prediktivního modelování vypočítá doporučené výdaje a optimální návratnost pro každou položku nabídky.
Optimalizace výdajů na reklamu
S využitím transparentních modelů poskytuje porovnání předpovědí s výsledky, doporučení pro alokaci rozpočtu a optimalizaci nabídky klíčových slov a mnohem více.
Adobe Sensei je product recommendation engine
Pokročilé strojové učení a AI lze použít ke zvýšení konverzí, výnosů a stimulaci nakupujících. Doporučení produktů založené na Adobe Sensei automaticky analyzuje chování nakupujících a vytváří doporučení vysoké kvality bez nutnosti manuálního tagování stránek. Minimalizuje potřebu vývojáře a umožňuje vytvářet, spravovat a nasazovat doporučení produktů přímo z panelu Magento Admin.
Budete schopni identifikovat místa odchodu zákazníků, pochopit, které produkty fungují dobře, a které naopak dobrý výkon nemají. Po instalaci a konfiguraci začne váš e-shop shromažďovat údaje. Ty se následně zpracují spolu s vašimi katalogovými daty a vypočítá se tzv. asociace produktů – zásadní gamechanger pro zlepšení CX.
Magento poskytuje 9 typů doporučení:
- Nejsledovanější
- Nejvíce zakoupené
- Nejčastěji přidáno do košíku
- Doporučeno pro vás
- Zobrazeno toto i tamto
- Zobrazeno toto, zakoupeno toto
- Koupeno toto i tamto
- Více podobných
- Trendy
Po instalaci modulu Product recommendation jsou agregována data o chování uživatelů a katalogu, a vytvořena doporučení pro každý typ produktu. Uživatelské rozhraní umožňuje sledovat metriky (zobrazení, kliknutí na produkt, výnosy atd.) Adobe Sensei zjednodušuje procesy a vy tak získáte cílený marketing a lepší výsledky.
Adobe Sensei a Adobe Analytics
Sensei dokáže shromáždit data z různých zdrojů a využít je k řízení businessu. Identifikuje vzorce chování, odhaluje oblasti, které vyžadují pozornost. Pomocí Adobe Experience Cloud získají analytici komplexnější pohled na zákazníky.
Umožňuje vypracovat plány na optimalizaci a škálování v reálném čase, předpovídat chování zákazníků na základě strojově naučených atributů, porozumět rozdílům a konverzním poměrům. Ve spojení s marketingem umožňuje vytvářet lepší CX a funkční marketingové kampaně.
Analýza dat pomáhá při identifikaci potenciálních příčin nebo faktorů přispívajících k významným změnám v trendových datech a anomáliích.