Online analýza konkurence

Online analýza konkurence je porovnání specificky zaměřené na e-commerce a online aktivity přímé konkurence. Spočívá v cílech, strategii, odhalení slabých i silných stránek Vaší konkurence. Analýza konkurence se zaměřuje na definování hlavních konkurentů a detailní analýzu zdrojů jejich úspěchu. Pokud získáte co nejpodrobnější informace o své konkurenci, můžete čerpat jak z jejích silných stránek, tak z jejích slabin.

Cílem bývá

  • Zjištění aktuálního stavu konkurence a porovnání s vámi
  • Poznání nejlepších praktik, kanálů, aktivit
  • Nalezení příležitostí

V rámci obsahu analýzy sledujeme

  • Sledování počtu objednávek a dle odhadu průměrné účtenky i obratu
  • Marketingové kanály – odkud berou návštěvnost a jaké kanály jim fungují, poznání jednotlivých marketingových kanálů, reklamní sdělení a poznání určitých kampaní
  • Analýzy zpětných odkazů
  • Analýza úspěšnosti klíčových slov
  • Monitoring emailingu konkurence
  • Jaké technologie konkurence používá
Sdílet článek:
Spojte se s námi

    Rezervujte si schůzku zde nebo vyplňte tento formulář a my se vám co nejdříve ozveme:

    Beru na vědomí zpracování osobních údajů.