Online analýza konkurence
Online analýza konkurence je porovnání specificky zaměřené na e-commerce a online aktivity přímé konkurence. Spočívá v cílech, strategii, odhalení slabých i silných stránek Vaší konkurence. Analýza konkurence se zaměřuje na definování hlavních konkurentů a detailní analýzu zdrojů jejich úspěchu. Pokud získáte co nejpodrobnější informace o své konkurenci, můžete čerpat jak z jejích silných stránek, tak z jejích slabin.
Cílem bývá
- Zjištění aktuálního stavu konkurence a porovnání s vámi
- Poznání nejlepších praktik, kanálů, aktivit
- Nalezení příležitostí
V rámci obsahu analýzy sledujeme
- Sledování počtu objednávek a dle odhadu průměrné účtenky i obratu
- Marketingové kanály – odkud berou návštěvnost a jaké kanály jim fungují, poznání jednotlivých marketingových kanálů, reklamní sdělení a poznání určitých kampaní
- Analýzy zpětných odkazů
- Analýza úspěšnosti klíčových slov
- Monitoring emailingu konkurence
- Jaké technologie konkurence používá