Adobe opět lídrem v Gartner Magic Quadrant 2020
Společnost Gartner pravidelně hodnotí největší hráče na trhu v různých odvětvích. Adobe se stalo již po čtvrté v řadě globálním lídrem hodnocení Magic Quadrant v oblasti digital commerce.
V minulém roce jsme kvůli koronavirové pandemii viděli, jak firmy mění své kamenné obchody na místa okamžitého vyzvednutí zboží a snaží se přesunout své aktivity a nabídky na internet. Jejich snahou bylo a je udržet se nad vodou nebo v lepším případě, udržet krok se zavedenými e-shopy. Magento Commerce se velmi rychle přizpůsobilo změnám na trhu a přidávalo nové funkce pro přímé spotřebitele (DTC).
Lídři na trhu v oblasti e-commerce, si nemohou dovolit nabízet uživatelům jen běžná univerzální řešení. Vyžadují agilitu, vysokou míru flexibility při změnách vnějšího nebo vnitřního prostředí. Právě tyto společnosti nechtějí čekat na nové funkce dlouho, potřebují je hned. Očekávají od svého partnera rychlou reakci a širokou nabídku možností, které požadují jejich uživatelé. Adobe mění způsob, jakým firmy uvažují o elektronickém obchodování. Příkladem toho může být společnost Carrier Enterprise, která pro své dodavatele vytvořila agilní, ale snadno použitelné nákupní prostředí.
„Přijali jsme agilitu, kterou nabízí platforma Magento, když vplétáme technologii do každého kontaktního bodu a reagujeme na zpětnou vazbu zákazníků prostřednictvím rychlých iterací a zároveň rychle vylepšujeme celkový zážitek,“ říká Ed Gaffney, prezident elektronického obchodu Carrier Enterprise. „Magento, v jádru naší transformace B2B, zvýšilo prodeje a dále posílilo náš vztah s našimi zákazníky.“
Co je Gartner Magic Quadrant?
Gartner Magic Quadrant jsou zprávy a hodnocení vycházející z průzkumu trhu. Hodnoceny jsou tržní trendy jako směr a vyspělost. Účastníci hodnocení spoléhají na proprietální metody kvantitativní analýzy dat.
Uznání Adobe jako lídra v Gartner Magic Quadrant pro digitální obchod, již čtvrtý rok po sobě, posílí ještě více obchodní vizi a cestu, po které jde. Společnost je lídrem od doby akvizice společnosti Magento v červnu 2018. Hodnoceno bylo 15 vendorů z pohledu jejich schopnosti exekuce a celistvosti vize.
Globální rozpětí a ekosystém Adobe jsou přidanou hodnotou pro zákazníka
Globální rozpětí společnosti Adobe dokazuje rozsáhlý integrátor řešení a síť partnerů. Magento Commerce je dominantní platformou na středním trhu. Poskytuje funkce pro všechny obchodní modely, včetně možnosti obsluhovat společnosti B2B i B2C na jedné platformě. Pracuje s rozsáhlým seznamem zákaznických referencí napříč všemi velikostmi podniků a značek.
Například společnost HP Asia Pacific používá jednu instanci Adobe Commerce Cloud k podpoře více obchodů v různých regionech. Každému obchodu umožňuje nabídnout jedinečnou customer experience a atraktivitu pro zákazníky z různých kultur e-commerce. Společnost navrhla tříúrovňovou strukturu založenou na jádru Adobe Commerce Cloud, která zákazníkům v různých oblastech poskytuje běžnou navigaci na webu, šablony stránek, řídicí panely a zabezpečení.
Magento Commerce zahrnuje široké možnosti okamžitého obchodování. Například nativní editor správy obsahu s nástrojem Page Builder, který umožňuje profesionálům provádět úpravy a aktualizace obsahu bez nutnosti vývojáře. Zahrnuto je také široké spektrum funkcí podporovaných umělou inteligencí, jako je Adobe Sensei Product Recommendation, které je navrženo tak, aby zlepšilo konverze a výnosy.
Ekosystémový přístup Adobe je jedinečný v tom, že vývojáři, agentury a integrátoři řešení spolupracují, aby urychlili vývoj a umožnili značkám inovovat a rozšiřovat své možnosti.
Co ještě pomáhá Adobe v cestě na vrchol?
Magento Commerce, který řídí Adobe Commerce Cloud, je přední e-commerce platforma pro firmy všech velikostí, které podporují případy použití B2B, B2C a B2E napříč průmyslovými odvětvími.
Adobe Commerce Cloud, součást Adobe Experience Cloud, integruje s Adobe Analytics Cloud, Adobe Marketing Cloud a Adobe Advertising Cloud a poskytuje vysoce přizpůsobitelnou platformu typu end-to-end, která společnostem umožňuje spravovat, přizpůsobovat a optimalizovat obchodní prostředí napříč každým kontaktním bodem.
„Řešení Adobe Experience Cloud jsou klíčem k pochopení toho, co spotřebitelé chtějí, a poskytování produktů a služeb, které potřebují – k navázání vztahu od okamžiku, kdy začnou nakupovat, k nákupu i mimo něj,“ říká Ted Malone, viceprezident pro spotřebitelské produkty a služby společnosti TiVo.
Magento Commerce má bezkonkurenční flexibilitu front-endu. To firmám umožňuje zvolit si obsahové řešení, které nejlépe vyhovuje jejich potřebám, nebo pracovat multihead způsobem. Společnosti se mohou rozhodnout zda využívat svůj vlastní systém pro správu obsahu nebo použít Adobe Experience Manager. Zda nasadit Magento v headless konfiguraci pro plnou realizaci e-shopu založenou na zkušenostech. Obchodníci mají k dispozici funkce správy obsahu typu drag-and-drop z nástroje Page Builder. Nástroje pro progresivní vývoj webových aplikací v PWA Studio umožňují společnostem B2C i B2B rychle vytvářet bohaté zkušenosti s mobilními aplikacemi.