Adobe Experience Manager
Adobe Experience Manager (AEM) je komplexní nástroj, který vám skvěle pomůže se správou obsahu při tvorbě vašich webových stránek, mobilních aplikací nebo formulářů. Usnadní vám organizaci obsahového marketingu a dalších online business aktivit, díky kterým můžete pohodlně vytvářet poutavé uživatelské prostředí vyhovující potřebám vašich zákazníků.
S AEM můžete pohodlně vytvářet poutavé uživatelské prostředí, které dokonale vyhovuje potřebám vašich zákazníků. Vhodný je zejména pro markeťáky. Jedná se o systém, který je postaven na škálovatelném, agilním a především skvěle zabezpečeném cloudovém základu.
Content management & AI
Díky spojení správy obsahu a umělé inteligence je jakákoliv distribuce vašeho obsahu rychlejší než kdykoliv předtím. Využijte AI a machine learning pro efektivnější vytváření, správu, doručování a optimalizaci vašeho obsahu pro vaše zákazníky.
…………………………………………………
Personalizované zážitky
Vytvářejte jednoduché zákaznické profily pro personalizované zážitky pro jakákoliv publika na jakémkoliv zařízení. Použijte znovu a bleskově přizpůsobte obsah preferencím vašich zákazníků a doručte jej prostřednictvím všech kanálů rychleji než kdykoliv dřív.
…………………………………………………
Moderní zážitky z aplikací
Využijte výhody mikroslužeb a doručování API k vytváření vysoce výkonných aplikací pro webové, mobilní a další kanály.
Asset Management
Digitální správa vašich aktiv
Jedná se o první DAM (Digital Asset Management), který kombinuje škálovatelnost cloudu, schopnost nepřetržitého přizpůsobování a sílu AI a automatizace tak, aby vše komplexně vyhovovalo potřebám vaší organizace.
Automatizace aktiv
Použijte umělou inteligenci k automatizaci tagů, ořezávání workflows, distribuci a výkonných mikroslužeb aktiv – máte to hotové za pár minut namísto několika hodin.
Digital Forms
Udělejte si z jakéhokoliv digitálního zápisu hračku pomocí formulářů Experience Manager Forms.
Respozivní formuláře – responzivní zákazníci
Responzivní formuláře zásadně zjednodušují veškeré složité procesy jako mávnutí proutkem. Tím, že zákazníkům usnadníte vyhledávání, vyplňování a podepisování formulářů v jakémkoli prohlížeči nebo zařízení, zvýšíte retenci zákazníků a ušetříte drahocenný čas.
Komunikace se zákazníky
Dopřejte zákazníkům personalizovanou, včasnou a přesnou komunikaci, směřující přímo na jejich preferovaný kanál, ať už se jedná o tisk, mobilní zařízení, web a nebo e-mail. Využijte možností plánované nebo hromadné komunikace, která zvyšuje zapojení zákazníka a potažmo up-sellu.